Jeff and the Dank Ass Weed Factory
S14 E5: Jeff wins a contest to tour a factory that produces medical marijuana. Stan is on an undercover CIA mission to steal the factory’s secrets and he convinces Jeff to take him along. Stan and Jeff journey through the bizarre factory as the other contest winners are eliminated along the way. When Stan’s secret is discovered by the owner of the factory it’s up to Jeff to get them out alive.