Jetrel
S1, E15: When Dr. Ma'Bor Jetrel visits Voyager, Neelix is enraged at the Haakonian creator of the superweapon that conquered his world and killed his family. But his anger conceals a personal secret he is forced to confront when Jetrel is not the demon he had expected.