Jim & Stacey The Belle and the Bachelor
S2 E3: Despite their striking good looks, Jim and Stacey are not a model couple. Jim never stopped being a bachelor, and Stacey ignored all the warning signs. After nine years of fighting, they need Vikki to divide their assets and help them move on with their lives. Meanwhile, Vikki's client Cynthia finds out she was never legally divorced from her husband, so Vikki calls in a private investigator to close the case.