Joel Hurwitz
S8, E8: From the geniuses in the Robot Chicken writers room, we bring you - uh oh, Skipper, that is not Barbie's bus.The Purge is on, and the unbreakable laws are broken! The battle of the Ex X's? Is it The Predator or The Bachelor...or both?