Judas: The Betrayal
S1 E5: His name a synonym for traitor even to this day, Judas is known as the devoted disciple who ultimately betrays Jesus. What prompted one of Jesus' closest friends to turn on him remains one of the Bible's great mysteries, one explored as Jesus and his disciples enter Jerusalem for Passover and what will become the Last Supper.