Just Drive the Truck
S3 E3: Fingers get pointed and tempers flare between members of Firehouse 51 and the Austin firehouse when fire trucks collide en route to a perilous call. Meanwhile, Boden (Eamonn Walker) has a plan to get Dawson (Monica Raymund) her badge, but it comes at a cost. Elsewhere, Mills (Charlie Barnett) confronts his past and his future on the same day and the Molly’s crew hits some hurdles starting up their new food truck.