Justices
S1, E2: A young woman, Barbara Simon, comes to report the accidental death of her physically handicapped husband, who fell down the stairs. Cain, who has fallen under the widow's spell, is the only one not convinced of the accident theory. At the same time, Lucie is investigating the violent death of a young drug dealer and finds a way to take revenge for Cain's attitude.