Kai-lan's Big Surprise
S2 E6: Kai-lan needs our help to plan a very special party for Ye-Ye to thank him for all he does for us. But when everything she plans goes wrong, Kai-lan gets very frustrated and starts to cry - much to the surprise of her friends!