Kakumbi Are Vulnerable
S1, E4: Julz and Henry from the ZCP track the Kakumbi pups, who face off with a stubborn, razor-tusked warthog; Thandie Mweetwa, ZCP's lion specialist, counts the prides that are pushing the Manzi out of their territory.