Celebrity Wife Swap Kate Gosselin / Kendra Wilkinson
S2, E1: When reality-TV stars Kate Gosselin and Kendra Wilkinson switch places, Kendra struggles to get used to taking care of eight kids while Kate enjoys a more relaxing life.