Keep Your Friends Close
S2, E14: Bull is brought on to help the FBI’s case against a hacker whom they believe breached air traffic control at LaGuardia Airport. But when Cable learns that the accused is her friend’s husband, she risks breaking the law – and defying Bull – to try and prove his innocence.