Ken Fry
S1, E2: Petty crook Ken Fry (Sturgill Simpson) makes things difficult for Braden police officers Chewy and Rook as they search for answers in the 'Seven Bloods' case. As Dannie digs deeper into Garrett's background, a misunderstanding brings her closer to him and his daughter. Jake begins to investigate the case on his own and finds a surprising potential lead.