Kevin Hart
S11 E31: On a special hour-long episode, the show becomes Hartdiculousness as comedy superstar Kevin Hart joins Rob, Chanel and Steelo to talk about his new movie "Night School", treat their LEARNING HERPES, and run from some BIG ASS MAN PIGEONS.