S1 E2: The troupe perfect their craft over 5 seasons of their hit series. Taking the logical next step – the troupe tackles a feature film, only to find that personal infighting and creative differences are destined to blow the troupe apart… for a time, at least. Reuniting for a series of successful tours leads the troupe to further TV work and newfound fame with a whole new generation of fans.