Kiss Me, Kill Me
S3 E1: Kay can't help but notice Scott, the new kid at school. Her heart skips when he asks her out. He is a gentleman, opening doors and paying for dinner and tickets. But at the stroke of her midnight curfew, her dream evening becomes her worst nightmare.