Krabby Patty Creature Feature / Teacher's Pests
S11 E7: A new secret Krabby Patty formula has disastrous results for Bikini Bottom, and only SpongeBob can save the day. Mr. Krabs and Plankton have to take boating school classes. Thankfully, SpongeBob's there to show them the ropes!