S5, E5: Kim Possible's Dr. Drakken gets sent to prison, NASA's Lego people have a very bad launch day; see how Andy treats his toys after he comes home from college in Toy Story 4, and we find out what happened to some of our most memorable TV characters from the 90's. All this and more from the minds of the creators.