La Belle Dame Sans Merci
S3 E13: Plagued by intense dreams and visions, Alex believes that she is somehow connected to a woman who died over a 130 years ago. After visiting her grandmother, Alex discovers she may be possessed by a relative who seeks revenge for her tragic past.