La cena
S1, E4: Jose Luis makes the most of Eugenio's departure and invites Fernanda to dinner. Beto tries to win over Jacqueline, causing Manuel to become jealous. Manuel makes an indecorous proposal to Jacqueline, for which he receives a slap in the face.