S7, E16: On the eve of Pride's wedding to Rita, and Connor entering witness protection, Pride must find who attacked Jimmy (Jason Alan Carvell) and Connor (Drew Scheid), while also figuring out Sasha's (Callie Thorne) ulterior motives regarding their son.