Large and In Charge
S1, E2: After disappointing weigh-ins with Dr. Procter, Meghan and Vannessa are determined to do better. All four besties attempt to conquer a massive waterslide. Then, meeting with a nutritionist and therapist motivates Vannessa to confront her enabling sister.