Last stone in the desert
S1, E6: Two years have passed since Lucía and Ismail, Fathia's son, arrived in Spain fleeing Libya. Convinced that Hayzan, the boy's father, was killed by Islamists, Lucía has adopted Ismail and is in a relationship with Andy.