Leanna & Jordan
S8 E95: Leanna fell so hard for Jordan that she sent him thousands of dollars! Though she's never met Jordan in person she did meet his cousin. Armed with only a sketch, Nev and Kamie go on a manhunt searching for the cousin in hopes he can lead them to Jordan!