MAJOR CRIMES Leap of Faith
S3, E16: Tensions are high when Flynn has to talk down a man precariously holding on to the ledge of a bridge, only to find out that the jumper is a sex offender with a dead body in his car. Old wounds are opened as Rusty prepares an Impact Statement to hopefully end his involvement with the Stroh case. Guest stars include KATHE MAZUR, RANSFORD DOHERTY, CHAD LINDBERG, PAULA MARSHALL, ERIK JENSEN, SARAH LAFLEUR, BILL BROCHTRUP and BRANDON BARASH.