Learn shapes with Dino the Dinosaur : the Train
Learn shapes with the train and Dino the dinosaur is an educational cartoon for children to learn shapess. Dino is a curious little dinosaur who is always eager to learn new things. He adores playing with toys, cars and trains, and discovers the world through his games. Like every baby, Dino learns shapes, colors, numbers and letters with enthusiasm. Learn with Dino!