One Tree Hill Learning to Fall
S7, E20: Nathan and Haley struggle with the aftermath of Haley's mother's death, while Brooke deals with the fallout of Alexander's (recurring guest star MITCH RYAN) tryst with Victoria (recurring guest star DAPHNE ZUNIGA). Meanwhile, Alex discovers a secret about her leading man, Josh (recurring guest star PAUL TEAL), that could derail Julian's film, and Clay is confronted by an unhinged Katie (recurring guest star AMANDA SCHULL).