Little Miss Atlanta Leave it on the Floor
S1, E2: This week's pageant may be the Little Miss Perfect Peach, but there's nothing sweet about the competition. Two bitter rivals, one undefeated, and one who's never won, lay it all on the line while their driven moms stop at nothing to give them the edge.