Leave my mark
S1 E4: Ossandón’s destiny casts serious doubts in the police to find Blanca’s whereabouts; her parents, behind the investigation, offer a reward in exchange of information. Murillo and Fernández understand they’re behind an imaginary man that hides behind his different packs to make his psychological profile invisible. A new lead of Blanca is leaked on the network.