Leland Breakfast Is the Miracle Worker
S5, E5: When Mindy discovers that her new boyfriend isn’t being exclusive, she agrees to go on a date with a famous actor: Leland Breakfast, “the bad boy of London theater.” The nurses try to cheer up Jody, who’s lost his mojo after being rejected by Mindy, and discover that he might be planning something drastic.