S1, E10: Magnum is hired by a Supreme Court nominee to find the woman he married on the eve of the raid on Pearl Harbor. He was a young Navy Ensign, she was a prostitute, and after their marriage they subsequently became separated in the bombings, with the Judge presuming her dead - until recently, after he started receiving blackmail threats relating to an incident 40 years ago.