Let's Get Metaphysical
S14 E8: At Miraval, Kelly tries to defend herself about the "bonk" but her plan backfires. Emily and Gina's strained friendship comes to a head. Tamra tries to mediate peace between Kelly and Shannon. Vicki arrives on the trip and quickly finds herself in hot water with Kelly. After an aerial yoga class, Tamra confronts Emily about not inviting her and Shannon to Las Vegas.