S2, E14: When a toad-licking epidemic sweeps Quahog High School, Peter goes undercover as a narc at Meg's school. When Peter becomes the coolest kid in class, Meg sees her chance to have the most popular date at the big dance. But when Peter decides to go with Meg's rival, Connie, she's devastated. When Meg arrives alone at the dance, Peter realizes that being popular isn't all it's cracked up to be.