Let's Play Ball!
S15 E10: The Kardashians take on the Jacksons in a charity softball game. Meanwhile, Kris pools her resources to renovate the Watts Empowerment Center, and Khloé and Scott devise a clever plan to reveal Art Vandelay's true identity.