Life After Lockup: Between Roc & A Hard Place
S2 E304: Michael confronts Roc. Megan’s ultimatum has big consequences. Shane is stunned by Lacey’s revelation. Cheryl & Josh reunite. Clint spills shocking news about Tracie to his parents. Sarah’s girls’ night turns up. Brittany faces mom over past.