Life After Lockup: Manipulate the Manipulator
S2 E302: Michael faces Megan's dad. Shane explodes when he catches Lacey in a lie. Tony's betrayal ignites a firestorm of rage. Sarah uncovers dirt on Michael & makes a shocking threat. Lamar's family reunion takes a turn. Marcelino's crushing discovery.