Life After Lockup: Wake Up Calls
S2 E303: Sarah takes drastic action. Megan snoops through Michael’s phone & is stunned by a surprise visitor. Cheryl’s revelation. Lamar’s icy family reunion. Lacey storms off to find John & makes a shocking discovery. Tracie’s revealing jail interview.