Life on Pause
S1, E3: Right as Jane's future begins to open up before her, Covid hits. Quarantined together for months on end, the Noury's reflect on the Jane's transition story and their own process transitioning as a family. Will Covid and the restrictions it brings stop Jane from having the confirmation surgery she's been waiting years for?