Life Was So Much Easier When I Only Cared About Myself
S2 E15: When things take a dark turn on the twins’ 17th birthday, Lizzie (Jenny Boyd) is left to make a difficult decision. Meanwhile, Hope (Danielle Rose Russell) takes drastic measures when she and Alaric (Matthew Davis) clash over how to handle an issue involving Josie (Kaylee Bryant). Finally, Rafael (Peyton Alex Smith) makes a heartbreaking discovery.