Like Father, Like Clown
S3 E6: At a dinner with the Simpsons, Krusty the Clown reveals he is estranged from his rabbi father. Bart and Lisa explore Jewish traditions and literature to prove to the rabbi that clowning is an honorable profession, and lead Krusty and his father to reconcile on the air.