Little Britain USA 06
S1 E6: In the Season One finale, Ellie Grace turns the table on her mom before her first sleepover; a convalescing Vicky Pollard finds a new voice; yet another U.S. senator apologizes for an airport indiscretion; Marjorie Dawes defends her insult tactics with the Fatfighters class; Carol Beer clashes with an old man; transvestite Emily Howard turns up for a blind date; George and Sandra end a holiday to forget; Dafydd Thomas confronts a pair of lesbian neighbors; astronaut Bing Gordyn threatens a student writing his thesis about the faked moon landings; Celia is insulted by her Ohio hosts but Harvey turns the other cheek; body-building buddies Mark and Tom engage in surgical show-and-tell; and Lou and Andy stagger off into the sunset as Little Britain USA wraps up.