Little Girl I Wanna Marry You
S1, E13: In lieu of all the troubles off the field lately, everyone is working extra hard to get their mind back into game mode. Smash's mom (guest star Liz Mikel) discovers something in Smash's (Gaius Charles) room that can potentially destroy his dreams of playing football. Tyra (Adrianne Palicki), fed up with her mother's insecurities, decides to take matters into her own hands to get their life back on track. Meanwhile, Jason (Scott Porter) rethinks the seriousness of his relationship with Lyla (Minka Kelly) after Bud (Brad Leland) sets her up on a date. It all builds up to an ending that will determine the fate of the Panthers season, and a decision that will determine the fate of two lives. Taylor Kitsch, Jesse Plemons, Zach Gilford, Connie Britton, and Aimee Teegarden also star.