Locum
S12, E1: A foster couple (Joan Cusack and Peter Strauss) call Detectives Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) to the scene of the crime when their ten-year-old adopted daughter disappears. It soon comes to light that she ran away to meet with a man named Erik Weber (guest star Henry Ian Cusick), whom she met on the internet and whom Benson and Stabler suspect of ulterior motives regarding the girl. Weber denies any wrongdoing, and also expresses romantic interest in Benson. However, as the investigation continues, the detectives realize that the girls foster parents may be hiding something that could change the entire course of the case. Also starring: Ice-T (Detective Odafin Tutuola), Richard Belzer (Detective John Munch), Tamara Tunie (Dr. Melinda Warner), and B.D. Wong (Dr. George Huang).