Lonelyhearts
S1, E4: After investigating a strange cluster of female deaths and disappearances, Nick (David Giuntoli) sends Monroe (Silas Weir Mitchell) undercover to get a whiff of a hypnotic suspect. In the meantime, a stranger shows up looking to avenge the death of his friend at the hands of a Grimm, but he’ll have to get past Captain Renard (Sasha Roiz). Russell Hornsby, Bitsie Tulloch and Reggie Lee also star.