Longing
S1, E4: Bette engages in a battle with the chairman of the gallery board who wants to close down the gallery. Alice rekindles her relationship with an ex-girlfriend despite the objections of her friends. Jenny tries to deny her feelings for Marina and Dana finally gets a date with Lara.