Looking Down the Road
S2 E4: As he tests the waters with Richie to see if they can still be friends, Patrick starts questioning his relationship with Kevin after spotting him at the farmers' market. Agustin gets inspiration from spending a day at the shelter with Eddie; Doris helps Dom set up a Kickstarter campaign, and later Dom is greeted by an unexpected guest at Lynn's.