Loose Lips
S6 E3: Guerdy confides in Larsa that she has cancer, but Larsa repeats the news to her guests at Marcus' welcome home party. Nicole decides to have another baby. Julia takes opera lessons to surprise Martina, but upsets her wife in the process.