S1, E4: Mia and Jono's joyride has catastrophic consequences, forcing a wedge between her parents, and threatening the Bui family's fragile rescue plans. Bob crashes on the Bissett's turf, whilst Bilya tries to get ahead. Svetlana, meanwhile, makes Mick a black-tie invitation he can't refuse.