Lost in Space
S8, E18: In the special 150th episode, the series travels to the slave spaceship that abducted Jeff (Jeff Fischer) -- with Roger’s (Seth MacFarlane) help – after Jeff discovered his secret (hint: Roger is an alien). To find his way home, Jeff must first prove to the evil Emperor Zing (guest voice Michael McKean) that he was always in love with Hayley (Rachael MacFarlane).