Love and Monsters
Halloween is June's favorite holiday, and even more so this year now that she is single! However when she discovers that Chloe plays elaborate Halloween "tricks" every year, June becomes consumed with stopping her before Chloe really hurts someone she might actually care about. Meanwhile due to a deep-rooted childhood fear of Halloween, James throws his annual Halloween "Positivity" Party.