Love and Death
S2, E7: Richard, Roberta and Sid rush fatally wounded Galavant to a healer who has a magic potion that could save Galavant's life. While waiting for Galavant to recover, Roberta and Richard almost share a tender moment. Meanwhile, Madalena shares her true feelings with Gareth.